سمانه نجفعلی مدیر مرکز تماس و راهنمای زائر قرارگاه مردمی اربعین قم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، اظهار داشت: خادمین قرارگاه مردمی اربعین مانند سالهای گذشته، از ابتدای ماه صفر در بخشهای مختلف مشغول خدمترسانی به زائرینی هستند که در قم حضور مییابند.
وی افزود: باتوجه به اینکه هرسال بر جمعیت زائرینی که در این مواکب این قرارگاه اسکان داده میشوند، در تلاش هستیم حضور آنها را در قم تسهیل کنیم؛ امسال نیز مانند سال گذشته با استفاده از خادمین جهادگر در بخش پاسخگویی تلفنی و مجازی برای افزایش رفاه زائرین و کمک به آنها مرکز ارتباطات تماس تلفنی و پیامکی را در قرارگاه ایجاد کردیم.
نجفعلی تصریح کرد: همکاران من در این مرکز به تمامی نیازهای زائران پاسخگو و راهنمای آنان بوده و طی ۲روز اخیر تماسهای مبنی بر مرکز تعمیرات خودرو، معرفی مراکز خرید، راهنمایی ثبتنام موکب، اطعام ، نحوه دریافت ارز اربعینی، خدمات درمانی، مراکز دریافت سوخت بین جاده ای داشتهایم که خادمین در مرکز پاسخگوی زائران عزیز بودهاند.
مدیر مرکز تماس و راهنمای زائر قرارگاه مردمی اربعین قم خاطرنشان کرد: درحال حاضر بیش از ۱۰ اپراتور آماده پاسخگوی سوالات زائرین هستند و بر این اساس طی ۲روز اخیر بیش از ۸۰۰ تماس و پیامک در مرکز ثبت شده است.
نجفعلی گفت: فعالیت قرارگاه مردمی اربعین بعد از روز اربعین نیز ادامه خواهد داشت و تا ۷شهریور، پذیرایی از زائرین اربعین حسینی در مواکب قرارگاه در سطح استان برقرار است.
وی اشاره کرد: زائرین عزیز میتوانند با شمارهگیری سامانه ۱۳۷ یا با شماره تلفن ثابت ۰۲۵۳۳۱۹ و شماره موبایل ۰۹۹۰۳۳۴۱۱۲۰ تماس گرفته و با ما در ارتباط باشند. همچنین با ارسال عدد ۸۲ به سامانه ۳۰۰۰۱۵۱۵ پیامک لینک سایت راهنمای زائر برای آنها ارسال می شود.
انتهای پیام/